Specyfikacja
wymiary [mm]
2200×810×1350
silnik
1-cylindrowy, 4-suwowy
moc max [KM]
23.8 KM/8000 min-1
moment obrot. [Nm/rpm]
25.0 Nm at 5000 min-1
przeniesienie napędu
pas napędowy
skrzynia biegów
automatyczna
smarowanie
obieg wymuszony, mokra misa olejowa
opony przód | tył
120/80-14 150/70-13
zawieszenie przód
amortyzator teleskopowy
zawieszenie tył
2x amortyzator olejowy
pojemność zbiornika [L]
12
hamulec przód / tył
tarcza /tarcza - ABS
zużycie paliwa
3.6 l/kg/100 km
Stosunek: moc/masa
0,0951
Romet GT 300 to topowy przedstawiciel maksiskuterów, który dzięki mocnej jednostce napędowej i świetnej ochronie przed wiatrem sprawdzi się także poza miastem. GT 300 jest rozwinięciem koncepcji udanego modelu Romet GT 125 MAX, który cieszy się popularnością wśród właścicieli prawa jazdy kategorii B. Dzięki większej mocy, 300-ka oferuje jeszcze więcej możliwości!
24 KM w skuterze
Jednocylindrowa, czterosuwowa jednostka napędowa generuje aż 23,8 KM mocy maksymalnej i 25 Nm momentu obrotowego, dzięki czemu Romet GT 300 jest dynamiczny w każdej sytuacji. Jak na maksiskuter przystało, GT wyposażono w łatwą w obsłudze bezstopniową przekładnię CVT. Rozrusznik jest oczywiście elektryczny, więc na GT wystarczy wskoczyć, nacisnąć guzik, odkręcić manetkę i ruszyć w stronę swojej destynacji.
Romet GT 300 homologowany jest na popularne prawo jazdy kategorii A2. Ten atrakcyjny skuter spełnia normy emisji spalin Euro 5.
Nie tylko w mieście
Największą zaletą Rometa GT 300 jest jego uniwersalność! GT 300 to nie tylko codzienne dojazdy do pracy, czy popołudniowy wypad na zakupy – tym skuterem pojedziesz także na weekendowy urlop, także w dwoje i z pakunkami. Schowek pod kanapą oferuje dużą przestrzeń bagażową, w której można schować kaski, a dokupienie akcesoryjnego kufra centralnego jeszcze bardziej poprawi praktyczne walory.
Aerodynamiczna, atrakcyjna owiewka i wysoka szyba sprawiają, że GT 300 wygodnie podróżuje się także przy wyższych prędkościach. Ochrona przed wiatrem, w połączeniu z wygodną pozycją za kierownicą, sprawia, że pokonanie większej ilości kilometrów nie jest problemem. Zwłaszcza że na jednym tankowaniu przejedziesz ponad 300 km.
Hamulce i zawieszenie
Teleskopowy amortyzator z przodu i dwa niezależne, olejowe amortyzatory przy tylnym wahaczu precyzyjnie wybierają nierówności, przy zachowaniu komfortu i pewności prowadzenia. Z przodu zastosowano 14’’ koło, z tyłu 13’’. W układzie hamulcowym pracują dwie tarcze hamulcowe, GT 300 posiada także ABS.
Umieszczone na wysokości 800 mm siedzisko to kolejny ukłon w stronę początkujących kierowców. Każdy, kto miał styczność ze skuterami wcześniej, lub właśnie rozpoczyna swoją przygodę z jednośladami, odnajdzie się na GT 300 bez większego problemu.
Romet GT 300 to jeden z najbardziej uniwersalnych skuterów na rynku. Mocna, ekonomiczna jednostka napędowa, duży schowek pod siedzeniem, atrakcyjny wygląd i uniwersalny charakter sprawiają, że GT 300 ma zadatki na kolejnego bestsellera w gamie skuterów marki Romet!