ROMET SUPERBRANDS POLSKĄ MARKĄ 2018
TO WYNIK KONSUMENCKIEGO BADANIA SIŁY MARKI

24.11.2017

Marka Romet w wyniku największego w Polsce konsumenckiego badania siły marki otrzymała dwa tytuły: Superbrands oraz Superbrands Polska Marka 2018. O przyznaniu tytułów zdecydowali konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce, po raz pierwszy w tym roku to od nich w 100 % zależała ocena. Najważniejszym kryterium branym pod uwagę było polecenie marki, które wyraża zaufanie a produkty  doceniane są za wysoką jakość.

W ramach badania  realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, o opinię zapytano ponad 10 tysięcy osób, łącznie przebadano blisko dwa tysiące marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marek.  Wynik, który uzyskaliśmy  z indeksem siły marki 0,17
 to jeden z najwyższych w kategorii Sport i Rozrywka/ sprzęt i akcesoria - co plasuje nas w ścisłej czołówce tej kategorii.
Organizacja Superbrands od przeszło 20 lat wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach świata. W Polsce tytuł Superbrands nadawany jest od 12 lat  i przyznawany najbardziej rozpoznawalnym, silnym i rozwijającym się. Założeniem jest wyłonienie grona marek, które najlepiej odpowiadają  na oczekiwania rynku i konsumentów.